im fucking brownie.

asså det syns typ inte hur brun jag är på bilden, för min webbcamera suger kuk.
men ni får se bilden ändå ;) ;
är typ brunare irl, haha madde vart typ rädd hur brun jag var, alla stod och typ gapade.
måste ha lätt att bli brun, har fan bränt mig på näsan sen flagnat på halsen/bröstet.
och jag var ju som sagt där bara i en vecka, menmen..:]
nu vill jag fan få tag på melinda, men hon va typ i sagas stuga. eller maryam
vill berätta ALLT jag varit med om, det var så jävla underbart! det är obeskrivligt.
skulle kunna ta hur många bilder jag ville men skulle aldrig fånga det. känslan,vad mina ögon såg.
asså helt otroligt, det var så jävla fint däär! take me back,
har tagit några bilder men dom vart inte bra, och det är typ mest på hotellet,
men jag tror att bodil (min moster) tog massa bilder, hon sa att hon skulle skicka.
så då får ni se men nu kan jag visa några bilder som jag tagit, även om dom inte var så bra ;p
4 bilder på några ställen hur hotellet såg ut, fint va? ;)

Kommentarer
Postat av: ronja frohm

sjukt bruuun:O<3

ochd sjikt fina bilder:)<3

2010-05-30 @ 14:26:09
URL: http://http/

skriv en gullig kommentar här:

Skriv ditt fina namn här,anonymt är inte så fint(a) ;
ska namnet synas här nästa gång?

din msn/e-mail: (bara jag som kan se)

ifall du har en blogg,så kan du skriva den här:

har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0