Regrets are a waste of time because at a point in time; you wanted it.

skrev ju aldrig hur det vart igår & vad jag gjorde..
så jag gör det nu istället: 

ronja kom hit, jag duschade osv.
sen så började jag fixa mig. 
Jag & Melinda gick ut med melindas hundar,
Sen så for Ronja,jag&melinda hem till mig igen.
Frida kom hit sen. Vi bestämde oss att vi skulle 
ha tjejkväll & att vi skulle tälta.
Så vi packade ihop allt, for och köpte massa
gosaker, vi for till ronja satt upp tältet och bäddade till.

sen såg vi: material girls. Tjockade oss. 
Efter ett tag så drog vi ut till tältet.
Hade lite tjejsnack osv. tills vi somnade.
(hahahah vi bju)
Galet mysigt. Men vi vaknade upp i världens
varmaste tält, det var varmt som inne i en bastu..

Vi drog in igen, kollade på bambi & pippi
när vi åt frukost och fortsatte att äta det från igår.
Sen drog jag,frida&melinda hemåt...
Nu ska melinda snart fara till gotland.
Fan vad mycket jag kommer sakna henne!!

Kommer med kvällens planer sen,
nu MÅSTE jag ta en dusch. puss!

Kommentarer

skriv en gullig kommentar här:

Skriv ditt fina namn här,anonymt är inte så fint(a) ;
ska namnet synas här nästa gång?

din msn/e-mail: (bara jag som kan se)

ifall du har en blogg,så kan du skriva den här:

har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0