förlåt

verkligen verkligen... förlåt!
ska från och med nu uppdatera DAGLIGEN!
hatar bara att jag har iphone och inte har devote.
ska fan byta till det snart. blogga as lätt från mobilen och allt.- 
åh fuck.. aja. har varit med jakob i några dagar.
sen så var jag med melinda idag som nyss kom hem.
sjukt länge sen jag träffat henne, man måste fan älska henne.
jag älskar dig så otroligt mkt bästavän! ♥

ska inte skriva nå mer nu.
bara att det blir massa saker imorgon. 
uff, melinda, frida och massa annat, taggar!
pussss


tagen från mellz, dör varje gång jag ser den

Kommentarer

skriv en gullig kommentar här:

Skriv ditt fina namn här,anonymt är inte så fint(a) ;
ska namnet synas här nästa gång?

din msn/e-mail: (bara jag som kan se)

ifall du har en blogg,så kan du skriva den här:

har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0