min kväll

maryam har varit här ikväll,det var jätte mysigt.
säger som alltid: har saknat henne så mycket.
men jag har verkligen det, om jag kunde
så skulle jag vilja ha det som förr. 
när vi var med varandra varje sekund som gick.
du är min bästavän maryam & 
jag tycker det är så tråkigt att vi inte är med
Varandra oftare, men det jag älskar med dig
är att även om det skulle ta 5 år innan jag
fick vara med dig igen, så skulle det kännas
när jag är med dig som att det var igår.
jag älskar dig maryam ghafoory & det vet jag
att jag alltid kommer att göra!♥

hur som helst. hon var här,
men hon drog nyss,nu ska jag se någon sorglig film
& äta vattenmelon&dricka blåbärssoppa. 
nu blire att fälla maaassa tårar:] 
hahah ses! puss

Kommentarer

skriv en gullig kommentar här:

Skriv ditt fina namn här,anonymt är inte så fint(a) ;
ska namnet synas här nästa gång?

din msn/e-mail: (bara jag som kan se)

ifall du har en blogg,så kan du skriva den här:

har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0